П`ятниця, 26.04.2024, 13:15

Вітаю Вас Гість

Сайт автолюбителів

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Домашні улюбленці
  • Архітектура
  • Квіти
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    BMW X5 — автомобілі класу SUV німецької компанії BMW, що випускаються з 1999 року. Вперше BMW Х5 з'явився перед публікою на автосалоні в Детройті 1999 року. Вибір місця не випадковий. По-перше, саме в Штатах на заводі в місті Спартанбург 2 (Південна Кароліна), де вже декілька років робили машини третьої серії, а також родстери Z3, його і почали випускати. По-друге, дорогі позашляховики найпопулярніші якраз в Північній Америці. Адже саме тут і зародилася мода на так звані Sport/Utility Vehicles — «спортивно-утилітарні автомобілі», під якими маються на увазі позашляховики і пікапи (першим автомобілем серії SUV став Mercedes-Benz ML). Створені колись з чисто утилітарними цілями, нині вони служать в основному для розваг. Переважна більшість дорогих позашляховиків проводять за межами шосе і міських вулиць не більш, як одну двадцяту частку свого «життя». Відсутність власної моделі в модному і відповідно зростаючому і прибутковому секторі ринку не могло не турбувати BMW. Проте, цю проблему в авоконцерні начебто вирішили в 1994 році покупкою групи «Rover», якій належать марки Land Rover і Range Rover. Спеціалісти постаралися зробити таким Х5, що максимально відрізняється від Range Rover. Для нової моделі навіть придумали нову назву типу SAV (Sport Activity Vehicle).

    BMW X5 xDrive40d Front view Port of Tallinn 25 April 2014.JPG

    У кінці 1999 року BMW X5 (заводський індекс E53) з'явився у продажу на американському ринку, а на початку 2000 року — і на європейському. Причому спочатку він оснащувався тільки 4,4 л двигуном, який відрізняється непоганою «економічністю» — у змішаному циклі 13,9 л на 100 км. Але потім до неї додалася модель з рядним 6-циліндровим двигуном робочим об'ємом 3,0 л, створеного на основі 2,8-літрового агрегату. Хід поршня збільшений з 84 до 89,6 мм. Потужність зросла майже на 20% — з 193 до 231 к.с.

    У 2000 році на Женевському автосалоні представили експериментальну модель — суперпозашляховик X5 «Le Mans». Щоб наочно продемонструвати межі можливостей свого джипу на асфальті, конструктори помістили під його капот V12 від гоночного боліда, що виступав на гонках в Ле-Мані. Двигун розвиває 700 к.с., притому шасі залишилося практично без змін. Тільки кузов сидить на три сантиметри нижче «+» пожорсткішала підвіска. Все це необхідно, оскільки максимальна швидкість автомобіля досягає 278 км/год. Якщо зовні автомобіль дуже схожий на серійну модель, метаморфози інтер'єру радикальні. У глибоких анатомічних кріслах сидять навіть задні пасажири! Навколо холодно відсвічує полірований алюміній. З нього зроблене навіть кермо… Проте, купити X5 «Le Mans» не можна, навіть якщо дуже захотіти. Він був виготовлений в єдиному екземплярі… Однак після вдалої прем'єри було прийнято рішення про виробництво іншого Х5…

    Новинкою автосалону у Детройті 2001 року став «заряджений» позашляховик X5 4.6is або X5 HP, який оснащений новітнім 4,6-літровим двигуном V8, потужність якого рівна 347 к.с., а обертаючий момент становить 354 Нм. Зовні новий X5 відрізнявся від серійного агресивнішим виглядом. У базовій версії ця модель оснащувалася 20-дюймовими 5-спицевими дисками і гумою: 275/40 спереду та 315/35 ззаду, а також 5-діапазонною автоматичною коробкою передач Steptronic. Початок випуску нового X5 HP розпочався восени 2001 року. А сам він почав представлятися як найшвидший у світі серійний позашляховик.

    В 2003 році модель модернізували, змінивши зовнішній вигляд, оснащення і лінійку силових агрегатів.

    Друге покоління BMW X5 з кузовом BMW E70 випускається з 2006 року.

    Перехід в 2006 році на новий кузов E70 в черговий раз привів до оновлення моторного ряду. Сучасна гамма двигунів — два турбодизеля 231 к.с. і 286 к.с. та бензинові: 3,0 л рядна шестірка потужністю 272 к.с. і 4,8 л вісімка потужністю 355 к.с. Остання розганяє X5 від 0 до 100 за 6,5 секунд.

    На прохання американських водіїв, місць в автомобілі стало сім. Не зважаючи на це, довжина машини не дуже збільшилася. Модель з мотором на 4,8 літра йде в комплекті із спорт-пакетом, що додає автомобілю велику схожість з істинно спортивною машиною.

    Влітку 2009 року BMW X5 M з передньою частиною від BMW X6. Машина здатна розігнатися від 0 до 100 кілометрів всього за 4,7 секунди. Максимальна швидкість — 250 км/год. Х5 М обладнаний 8-ма циліндрами, 6-ступеневою коробкою передач серії М, системою xDrive, системою Adaptive Drive та Dynamic Performance Control.

    Восени 2009 року виготовлено обмежену серію BMW X5 Edition 10 в кількості 500 автомобілів.

    Фейсліфтинг 2010

    6 червня 2010 року BMW X5 модернізували. Були внесені зміни в зовнішній вигляд автомобіля.

    Лінійка двигунів була повністю перероблена, де особливо варто відзначити новий рядний шестициліндровий дизельний двигун. Крім того, 6-ступінчаста автоматична коробка передач була замінена автоматичною коробкою передач з 8 передачами. Крім того, були введені кілька систем допомоги водієві, такі як інформація Speed ​​Limit, активний круїз-контроль і та ін.

    Третє покоління BMW X5 (заводський індекс F15) дебютував в другій половині 2013 року. Новий BMW X5 став легшим на 100–150 кг від попередника, а лінійка двигунів складається з турбодизелів 2.0 л (218 к.с.) і 3.0 л (258, 313 і 381 к.с.), а також з бензинових «турбошістки» 3.0 л і «бітурбовісімки» 4.4 л з 306 і 450 к.с. відповідно. Також клієнти побачать гібридну 340-сильну модифікацію і варіант X5 M з 580-сильним двухнаддувним двигуном V8.[2]

    Copyright MyCorp © 2024 | Конструктор сайтів - uCoz