Середа, 24.04.2024, 20:18
Вітаю Вас Гість |
Сайт автолюбителів |
|
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS |
Календар | « Квітень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Перше покоління BMW Z4 було відоме як E85 — родстер і E86 — купе. Вона була розробленаданським BMW-дизайнером Андерсом Вармінгом. [1].
Z4 отримала багато критики на адресу дизайну порівняно з попередницею Z3; Z4 була більша, і мала значно жорсткіше шасі. Вона була побудована в Спартанбурзі, Південна Кароліна. Спочатку Z4 була доступна тільки як родстер, а в 2006 була офіційно запущена версія купе. Останній автомобіль з першого покоління Z4 був зібраний в Північній Америці 27 серпня 2008 року
.
Про друге покоління Z4 було оголошено 13 грудня 2008 [2] [3] [4] і дебютувало у 2009 році на Північноамериканському міжнародному автосалоні в Детройті в наступному місяці. Використано висувний жорсткий дах, що замінює попередні версії родстера і купе для 2009 модельного року. Тильна сторона виконана з двох частин, легкий корпус з алюмінію, складання займає 20 секунд. Виробництво було переміщено зі Сполучених Штатів Америки Регенсбург до Німеччини. Нещодавно була запрезентована ювілейна версія родстера, яка була присвячена 70-річчю перемоги німецької компанії у раллі на витривалість Mille Miglia. Вона відрізняєсться особливим кольором, чорними «ніздрями», а також шильдиками з логотипом перегонів.
|